آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 نمایشگاه عکاسی نجومی با عنوان " چشم انداز آسمان" آثار عکاسی محمد رحیمی و محمد سلطان الکتابی از 4 تا 9 آذر ماه در مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان اصفهان برپا میگردد.

در این نمایشگاه نزدیک به یکصد قطعه عکس از نماهایی با موضوع آسمان و چشم انداز های آسمان , طبیعت و بناها توسط محمد رحیمی و محمد سلطان الکتابی به نمایش گذاشته میشود.

افتتاحیه : 5 شنبه 4 آذر ماه 1389 از ساعت 15 تا 17

بازدید از 5 تا 9 آذر ماه همه روزه از 10 تا 13 و 16 تا 22

اصفهان - خیابان توحید - مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان

موسسه آسمان پارس حامی برگزاری این نمایشگاه میباشد.

درباره عکاسان

محمد رحیمی عکاس آماتور آسمان و طبیعت , مدیر سایت آسمان پارس , عضو هیات دبیران شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران و عضو هیات تحریریه ماهنامه آسمان شب است. عکاسی را به صورت تجربی انجام میدهد و نزدیک به 15 سال است عکاسی آسمان  شب را نیز تجربه میکند. این دومین نمایشگاه عکس این عکاس با موضوع نجوم است. طبیعت و شب نماهای نزدیک و عکاسی از اعماق آسمان  شب در بیشتر آثار عکاسی او به چشم میخورد.بسیاری از آثار عکس این عکاس در نشریات داخلی و خارجی و همچنین وب سایت های اینترنتی داخلی و خارجی منتشر شده است.

محمد سلطان الکتابی نیز نزدیک به ده سال است عکاسی را به صورت تجربی آغاز کرده است. سلطان الکتابی نمایشگاه نخست خود را در شهر کاشان و به مناسبت سال جهانی نجوم دایر کرده و در عکسهایش به دنبال سوژه هایی همراه با نماهایی از آسمان روز و شب است. ماه در اکثر عکسهای وی جزیی جدا نشدنی از آن به شمار میرود. عکسهای زیادی از این عکاس در نشریات داخلی و سایت های اینترنتی داخلی و خارجی منتشر شده است.

 

 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد