آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 سومین کارگاه عکاسی پروژه TWAN توسط دبیرخانه‌ی این پروژه در ایران مستقر در حوزه هنری استان زنجان ، از تاریخ 25 تا 27 آبان 1390 در شهر زنجان برگزار خواهد شد.
آقای اسدالله قمری نژاد ، دبیر برگزاری کارگاه و ریاست دبیرخانه‌ی پروژه TWAN در مصاحبه با پایگاه خبری آسمان شب ایران افزود : پس از برگزاری موفقیت آمیز دو دوره کارگاه عکاسی پروژه TWAN به میزبانی دبیرخانه‌ی این پروژه مستقر در حوزه هنری استان زنجان و همکاری انجمن نجوم ایران ، سومین دوره‌ی آن با هدف بالا بردن سطح پردازش تصاویر آسمان شب برگزار می شود.
 
 
 
 این کارگاه یکی از مهمترین رویدادهای ستاره شناسی ایران است که همه ساله در فصل زمستان در زنجان و با حضور علاقه‌مندان به عکاسی از آسمان شب برگزار می شود، اما امسال این کارگاه کمی زودتر و در فصل پاییز خواهد بود و دلیل آن سرمای بسیار شدید شهر زنجان است که موجب کندی در اجرای برنامه می شود.
 

 
ایشان افزودند : در کارگاه امسال افراد شاخصی همچون )، بابک امین تفرشی ( مدیر پروژه TWAN )، اشین زاکاریان ( عکاس TWAN در ایران ) و امیر حسین ابوالفتح ( عکاس TWAN در ایران )، مایک سیمونز ( مدیر پروژه ستاره شناسان بدون مرز )، تنج تزل ( عکاس TWAN در ترکیه ) ، لارنت لاودر ( عکاس TWAN در فرانسه و تعدادی از عکاسان با تجربه ایرانی حضور خواهند داشت و این موضوع باعث پربارتر شدن کارگاه می شود.
 
 
ایشان در ادامه از وضعیت عکاسی در ایران و روند رو به رشد آن اظهار خورسندی نمودند و از کارگاه علمی ـ آموزشی TWAN  در شهر زنجان را مکانی برای گسترش عکاسی و روشهای صحیح عکاسی ستاره شناسی در ایران یاد کردند.
 
 
 
 
گزارش و خبر از : خسرو جعفری زاده ( مدیر پایگاه خبری آسمان شب ایران ) 
 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد