آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 ششمین دوره‌ی کارگاه بین المللی عکاسی نجومی TWAN به میزبانی شهر زنجان در روزهای 28 تا 30 بهمن ماه 1394 برگزار می شود.
به گفته‌ی اسدالله قمری نژاد، دبیر برگزاری کارگاه، نخستین دوره‌ی این کارگاه سال 1388 همزمان با سال جهانی نجوم ( IYA2009 ) با حمایت انجمن نجوم ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهر زنجان برگزار شد و همه ساله این شهر میزبان برترین عکاسان نجومی ایران و جهان است.
توآن ( TWAN  )  پروژه‌ای بین‌المللی و غیرانتفاعی با همکاری اخترشناسان و عکاسان سرشناس آسمان شب در حدود بیست کشور جهان، زیر نظر انجمن بین‌المللی نجوم، یونسکو، و انجمن منجمان بدون مرز است که با تهیه و ارائه تصاویر خیره‌کننده و هنرمندانه از آسمان شب بر فراز آثار تاریخ و طبیعی در جهان (از جمله ایران) به معرفی عمومی زیبایی‌ و ارزش آسمان شب و اهمیت اخترشناسی می‌پردازد.
قمری نژاد با اشاره به همکاری مسئولان و مدیران فرهیخته‌ و دانش دوست شهر و استان زنجان به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نجوم ایران، از برگزاری این کارگاه در بالاترین سطح آموزشی و علمی خبر داد.
ایشان در ادامه افزودند، علاقه‌مندان به عکاسی از آسمان شب می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق وبگاه های آسمان پارس به نشانی  www.parssky.com و www.skypix.org    دریافت و پیش ثبت نام اولیه نمایند.
وبگاه سایت رسمی TWAN به نشانی  www.twanight.org  در دسترس است.
 آخرین زمان ثبت نام نیز روز 30 دیماه می باشد و اسامی پذیرفته شدگان در روز 5 بهمن ماه اعلام خواهد شد.
 
 
 
نویسنده : خسرو جعفری زاده ( خبرنگار آسمان شب ایران  ) 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد